Jodasåneidaså Skrevet 22. mai 2008 #26 Skrevet 22. mai 2008 ...for det ER et navn. Superporno, liksom. Vakkert. Litt sånn Steve Pick-aktig, i grunnen.
prekæs Skrevet 22. mai 2008 #29 Skrevet 22. mai 2008 Neaderthaliel og Neanderthatie synes jeg er nydelig. Også så internasjonale da. Viktig i disse tider:)
prekæs Skrevet 22. mai 2008 #30 Skrevet 22. mai 2008 Neaderthalie selvfølgelig. Men selvfølgelig. Neanderthatie er jo sikker enda sjeldnere.
prekæs Skrevet 22. mai 2008 #31 Skrevet 22. mai 2008 ... og dæven. Var vanskelig å skrive dette her. Også viktig.
love ya kidd...=) Skrevet 22. mai 2008 #32 Skrevet 22. mai 2008 gutt: Tage eller Tobias jente: Tella eller Synne...
alenemamma_ Skrevet 22. mai 2008 #33 Skrevet 22. mai 2008 Casandra Linea Leah Ariana Noah Marcus Daniel Jonas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå