Gå til innhold

bakterier - hva mener du om dette:


arithriel

Anbefalte innlegg

Min lille gutt på 9,5 mnd klatrer overalt, inkludert doen. Lokket er selvfølgelig nede, men han har jo hendene sine på kanten. Hvor "ille" synes du dette er? Hadde en diskusjon med mannen min i dag og han mener at DET burde han ikke få lov til. Men jeg føler at alt blir "nei" inne på badet og så har jeg latt han få lov da....

 

:-) Ellers ha en FIIIIIIiN dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jr. får ikke lov til å klatre på doen. Han løfter opp lokket og stapper hendene nedi do fortere enn man rekker å reagere, også tar han dobørsten som står ved siden av og velter den og skal leke og jeg syntes IKKE noe særlig om dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille har ikke lov til å være på do uansett om doen blir vasket flere ganger daglig hjem hær. Han er såpass liten at han har ikke noe behov for å være i nærheten av doen ennå,blir noe annet når han begynner å gå på do selv:)

kansje litt streng der hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min har også hendene på doringen med jevne mellomrom. Prøver å ta han vekk når gjør det, men blir ikke sint og sier nei, mer avlede oppmerksomheten og komme seg ut av badet. Enig med deg at det fort blir for mye "nei". Jeg er av den oppfatning at hvis ting han driver med ikke er farlig for han, så kan han få lov.

 

Det er imidlertid det viktigste å være veldig konsekvent på det som er "nei", feks vedovner, planter og stikkontakter, syns jeg da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...