Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har hatt et billån på min bil, de hadde da pant i bilen...Har så fått på meg noe inkasso saker etc. som jeg har gjort opp.. Og siden jeg skal selge bilen nå så jeg at inkassoselskapet også hadde tatt pant i bilen.. Har per dags dato ikke gjeld på bilen, men hadde det da inkassoselskapet tok pant i den.. Ringte inkassoselskapet og de sa at jo det var gjort opp og de skulle få ordnet det med en gang.. Men siden jeg har hatt litt inkassosaker på meg, kan jeg forvente at det vil komme et nytt firma og ta pant i bilen? Eller ville alle som har tatt pant i bilen kommet opp når jeg sjekker i Brrg.?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Hvis du har ubetalt gjeld og ikke gjør opp for deg kan de ta pant i bilen din. Blir det gjort skal du få brev om det og det kommer frem hos Brrg.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Men når jeg slår opp ibrrg. så kommer bare den ene frem, den er betalt, men ikke slettet der.. Jeg skal selge bilen, og når de får slettet den ene som står der, da "popper" det ikke opp en til? Altså, ALLE som har tatt pant i bilen står oppført i brrg?? Det sto bare den ene der! HAr dessverre av flere årsaker ikke hatt helt kontroll på økonomien min, er det jeg prøver å rydde opp i nå!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Jeg sleit veldig med å få innkasoselskapet som hadde tatt pant i bilen min til å slette det. De sa de hadde slettet anerkningene når jeg ringte for ørtende gang for å fjerne det. Måtte fortelle de at de hadde tatt pant i bilen min og det skulle fjernes. Da ble de fjernet. Så når du ringer de så ber du de fjerne at de har pant i bilen din og anmerkningene de evt har satt på deg. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Tusen takk!! Men når det er kun 1 inkassofirma som har tatt pant i bilen min iflg. brrg. da er det bare det? Det ville stått flere der om det var flere som hadde tatt pant i den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå