Gå til innhold

Noen som har termin i januar?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ny her,men ikke ny på å være gravid :-) Fikk visst i går at jeg er gravid igjen :-) er 4 uker + 5 dager. Er det noen andre her som har termin i januar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jess:) har tremin 29. januar:)

Skrevet

Hvordan er formen din da? Jeg har ikke vært noe særlig kvalm enda (håpe det ikke kommer heller for var kvalm i 18 uker sist) Har mensenmurring spesielt om morgenen. Og litt kort lunte....stakkars samboer :-) har også ømme bryst. Fint å kjenne disse tingene,men blir litt sånn at man tror man skal få mensen...Har du noen barn fra før?

Skrevet

Slenger meg på her - har også termin 29.01.09! Hadde tidlig sa i nov, men føler at dette er første gangen jeg er gravid på ordentlig. Har en god følelse! Faktisk deilig å kjenne at puppene er ømme og magen oppblåst og murrete. Er spent på om det kommer fler symptomer etterhvert...

Skrevet

Venter nr.3 17.januar.

Skrevet

Er en egen side for oss som har i januar...står litt lenger her nede:-)

Skrevet

jeg er akkuart 6 uker idag og venter nr 2. 17.01.09 :))

Skrevet

Så gøy at det er så mange :-) Fant heldigvis terminlistene under profilen min...lette en stund :-) litt enklere å få oversikten der :-)

Skrevet

Ja jeg har termin i januar. Er 4 uker og 5 dager i dag:)

Skrevet

Jeg er også ny her, og har termin 17. januar med nr tre:) De to første er 10 og 7 år, så det er jo nesten som å være gravid for første gang igjen..Har voldsomme humørsvingninger for tiden, håper de gir seg etterhvert...

Skrevet

Første gang for meg, termin 20 januar! Har vært veldig trøtt i flere uker nå, og på morgenen idag var jeg jammen litt kvalm.. Veldig spennende tid! :)

Skrevet

Jeg har termin 28. januar, venter nr 2! :o)

Skrevet

Jeg og!! 23.januar med den første :)

Skrevet

Jeg har termin ca. 17. jan med nr tre..

Skrevet

Har også termin 29. januar, i alle fall foreløbig :) Har ikke noe særlig med symptomer bortsett fra at det "klør" inni puppene innimellom, ryggen er vond som om jeg har mensen og det er "noe" med magen min, hehe, det bør det jo være ;)

Skrevet

Har ikke vært hos legen enda.. men ser ut til at det blir januarbarn på meg også. :)

Skrevet

8.januar her:) jiiiippiiii!!!

Skrevet

Venter nr 3, 3 januar er 8+1 i dag=)

Skrevet

Hei! Har akkurat fått vite at jeg er gravid med nr 2, og har termin 13 jan 2009. Hyggelig å være her igjen!!

Skrevet

Jammen mange januar barn her inne -

jeg slenger meg også på

 

har termin 31jan med mitt 4 barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...