tiriltulla Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Er ny her,men ikke ny på å være gravid :-) Fikk visst i går at jeg er gravid igjen :-) er 4 uker + 5 dager. Er det noen andre her som har termin i januar?
tiriltulla Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 Hvordan er formen din da? Jeg har ikke vært noe særlig kvalm enda (håpe det ikke kommer heller for var kvalm i 18 uker sist) Har mensenmurring spesielt om morgenen. Og litt kort lunte....stakkars samboer :-) har også ømme bryst. Fint å kjenne disse tingene,men blir litt sånn at man tror man skal få mensen...Har du noen barn fra før?
Viktoria :) Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Slenger meg på her - har også termin 29.01.09! Hadde tidlig sa i nov, men føler at dette er første gangen jeg er gravid på ordentlig. Har en god følelse! Faktisk deilig å kjenne at puppene er ømme og magen oppblåst og murrete. Er spent på om det kommer fler symptomer etterhvert...
lubbeline Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Er en egen side for oss som har i januar...står litt lenger her nede:-)
lubbeline Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 http://www.barnimagen.com/forum/messagelist/5047
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 jeg er akkuart 6 uker idag og venter nr 2. 17.01.09 )
tiriltulla Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. mai 2008 Så gøy at det er så mange :-) Fant heldigvis terminlistene under profilen min...lette en stund :-) litt enklere å få oversikten der :-)
Loppelure...med bøllefrø!! Skrevet 22. mai 2008 #11 Skrevet 22. mai 2008 Ja jeg har termin i januar. Er 4 uker og 5 dager i dag:)
mammatiltre09 Skrevet 22. mai 2008 #12 Skrevet 22. mai 2008 Jeg er også ny her, og har termin 17. januar med nr tre:) De to første er 10 og 7 år, så det er jo nesten som å være gravid for første gang igjen..Har voldsomme humørsvingninger for tiden, håper de gir seg etterhvert...
frøken_lykkelig Skrevet 22. mai 2008 #13 Skrevet 22. mai 2008 Første gang for meg, termin 20 januar! Har vært veldig trøtt i flere uker nå, og på morgenen idag var jeg jammen litt kvalm.. Veldig spennende tid!
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 22. mai 2008 #17 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har termin ca. 17. jan med nr tre..
Endeligtobarnsmamma Skrevet 22. mai 2008 #18 Skrevet 22. mai 2008 Har også termin 29. januar, i alle fall foreløbig Har ikke noe særlig med symptomer bortsett fra at det "klør" inni puppene innimellom, ryggen er vond som om jeg har mensen og det er "noe" med magen min, hehe, det bør det jo være
Motoko Skrevet 22. mai 2008 #20 Skrevet 22. mai 2008 Har ikke vært hos legen enda.. men ser ut til at det blir januarbarn på meg også.
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 23. mai 2008 #23 Skrevet 23. mai 2008 Venter nr 3, 3 januar er 8+1 i dag=)
:) ENDELIG! Skrevet 23. mai 2008 #24 Skrevet 23. mai 2008 Hei! Har akkurat fått vite at jeg er gravid med nr 2, og har termin 13 jan 2009. Hyggelig å være her igjen!!
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #25 Skrevet 23. mai 2008 Jammen mange januar barn her inne - jeg slenger meg også på har termin 31jan med mitt 4 barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå