Gjest Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Han er: -ikke sulten -ikke våt bleie -ikke uthvilt, sur og trøtt igjen etter ca 1 og 1/2 time. -ikke for lyst på rommet - blendegardiner. Legger seg rundt kl 19 hver kveld. Er ikke mulig å holde han lenger oppe, da blir han overtrøtt. Har forsøkt, men han våkner 5 uansett. Hva gjør jeg nå? Værsåsnill - alle med erfaringer - kl 5 er natta! "Gjesp"
SaDa Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Da mine prøvde seg med å våkne tidlig, gikk jeg bare inn til dem og la de ned og sa det var natta. Ble grining de første dagene, men de skjønte fort at de måtte sove lengre.
♥Rime♥ Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Har dessverre ikke så mange råd for jeg sliter med det samme. Men nå de siste dagene har han faktisk sovet til rundt seks.. men synes det også er tidlig jeg! Håper du får noen råd for det trenger jeg også
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Kanskje jeg skal prøve det... Men han er liksom så innmari lys våken - står pg hopper i senga og hviner av fryd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå