vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 som brer seg til ryggen og gir meg gåsehud... er dette modning liksom? *smertefullt altså* de kommer i rykk og napp... merkelig for husker ikke jeg hadde dette med førstemann.. hehe
MaybeAgain Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Sikker på at det ikke er beynnende rier??? Om de kommer i rykk og napp???
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2008 tror ikke det er begynnende rier altså... selv om de kommer i rykk og napp... forestiller meg at jeg kjenner igjen de smertene... hehe men hva er maserier da? dette kjennes ut som jeg skal ha mensen liksom... kjenner det i ryggen og vanvittig nederst i magen...
KarinB Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 ei jeg kjenner rakk så vidt sykehuset med andre mann. Med førstemann hadde hun "vanlig" rier i magen etc. med nr 2 skjønte hun ikke hva disse hersens ryggsmertene var, og hun gikk rundt med dem hele dagen nesten. Skulle bare innom sykehuset på kvelden for å sjekke hva det vra, og da hadde hun 8 cm åpning!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2008 oi såpass ja.. hehe... men jeg satser på at det bare er modning jeg syntes det er for tidlig om hun skal komme nå, jeg er bare 35+2... hun kan holde seg inne til uke 37 iallefall.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå