Gå til innhold

noen som har skinnpose

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som har skinnpose til babyen? skal ha det og voksipose. ikke samtidig da, men bare ha begge deler. noen som har litt erfaring med skinnpose?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har skinnpose og har ikke hatt voksipose. Er veldig fornøyd, har ikke sett behovet for noe annet.

Skrevet

takk for svar:) får jo baby i august, så kommer til å gå mye ute i vinter med babyen. greit å ha litt å varme babyen på. har bare hørt mye om voskipose, men aldri om skinnpose, så derfor jeg lurte:D får begge deler.

Skrevet

Har begge deler. Hadde først kun skinnpose, den er fra når samboeren min var baby. Den er veldig genial og varm, eneste minuset var at det ikke var glidelås på den ene siden slik at man kunne brette overdelen til side om man gikk inn på et kjøpesenter og babyen sover, men det tror jeg finnes på de som selges nå.

Voksiposen kjøpte vi når sønnen vår begynte i bhg og skulle sove ute i vogna. Kjempe fin og varm den også.

Så fornøyd med begge deler :)

Skrevet

takk:) ja, den har heldigvis glidelås. tenkte også å ha voksiposen i barnehagen, så barnet kan sove i den når de skal sove ute:D har ikke bil jeg, så den barnevognen kommer til å bli ganske så rusten etterhvert haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...