Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg, eller er det flere som ikke synes det er koselig og morsomt å plutselig bli kallt tjukka og bolla og sånn fordi man er gravid! Folk sier plutselig sånn:-Nå tjukka skal vi gå å spise lunsj, hehe,,,----

Synes ikke det er noe morsomt jeg, egentlig ganske frekt i grunn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg faktisk ikke opplevd når jeg har vært gravid :) Så håper jeg slipper denne gangen også

Trur ikke jeg hadde syntes det var så festlig akkurat

Skrevet

Ja, det er litt merkelig. Når man er gravid er man plutselig allemannseie. Alle kan bare ta på magen uten å spørre. Eller som du sier, plutselig ha kallenavn. Eller himle med øynene og si herregud så stor du er. Og da har man hvertfall to måneder igjen :)

Ikke like morsomt, men man får vel bare bære over med det.

Skrevet

åå det opplever jeg HELE tiden av søsteren min. VELDIG irriterende. er nok fordi jeg ALLTID har hatt mindre mage enn henne. Jeg har aldri hatt noe mage, mens det har hun. så hun er vel sjeleglad for at jeg er større enn henne rundt magen nå. men veldig irriterende ja. blir hun aldri lei?:P

Skrevet

Bare si fra.

Selv opplever jeg "tjukka" som et kosenavn, jeg er jo på tjukka, og det synes... Tror ikke folk tenker på at noen kan synes det er sårende, men hvis du sier fra, skjønner de sikkert hva du mener :-)

Skrevet

Ja d e ikke så lett å bli så stor på så kort tid uansett om vi e gravid.

Bryr mæ ikke sånn som æ gjor med første heldigvis:)

Gutten min på 3 sa i morrest når æ sprang på do "mamma du har stoor rompa.. Doe passe ikke!" Kunne ikke anna enn å flire. Måtte bare innrømme at rompa mi va nok stor:(

Skrevet

Syns det er helt greit å bli kalt tjukka. Var kjipere sist, for da la jeg på meg en god del utenom magen, og følte meg tjukk utenom det at jeg var gravid-stor.

Blir mer lei de som allerede tidlig i mars lurte på når i mars jeg hadde termin, og ble fullstendig sjokkert da jeg fortalte at termin var midt i juni. (Stor baby og stor mage). Greit hvis noen få spør, men når det blir mange som kommenterer hver eneste dag, blir man lei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...