milla mi Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 er det noen som har vært i agia marina på kreta?hvilken barnevennlige hoteller vil dere anbefale?er det fint der?ellers andre steder på kreta som er å anbefale? blir gla for mangen svar!!
Mrs. Bouquet Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Vi har nettopp bestilt oss tur til dette hotellet, ikke samme område, men Kreta er det. Ser barnevenlig ut i alle fall. Se litt på hotellbeskrivelsene om de har barnebasseng evt. kombinert basseng og lekeplass. http://www.apollo.no/Travelling+with+apollo/Catalogue/Hellas/Kreta/Plataniasx+Maleme+x+Kolymbari+x+vestre+Kreta/Platanias/Hotel/Minoa+Palace+Resort+x+Spa.htm?Search=True&
lillegutt mars o7 Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 En venn av meg og familien min jobber på Minoas Palace.Har ikke sett han på to år,så vi gleder oss til å treffe hele gjengen igjen =) Vi skal til Agia Marina i juni. NYDELIG plass =) Min 8.gang til Chania-området. Agia Marina er mer barnevennlig enn Platanias på stranden iallefall.Mer langgrunt. Vi skal bo på Atrion.Leiligheter.Family.Lekeplass. Var visst veldig populære =) Første gang vi reiser med barn.
CaMaChMa Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Kan anbefale dette hotellet på kreta: http://www.apollo.no/Travelling+with+apollo/Catalogue/Hellas/Kreta/Agia+Marina+x+vestre+Kreta/Agia+Marina/Apartments/AtrionxAtrion+Annex+Manias.htm?Search=True& Svært barnvennlig, kort vei til strand med finkornet sand (er ikke mange strender med finkornet sand på Kreta). Stort basseng med eget småbarns-basseng.
lillegutt mars o7 Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Linken funket ikke,men det er vel der vi skal tror jeg =) Leiligheter Atrion,family i Agia Marina. Hvor eksakt ligger det?Hvilke butikker,hoteller eller restauranter er i nærheten?Bare så jeg kan få lokalisert det litt i hodet ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå