studdis Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Hadde mange symptomer på at tr var på vei, men tanta dukket ikke opp på IKM dagen for to dager siden. Tok en test i går tidlig. Trodde først den var positiv, men skyggen var så svak også forsvant den bare. Nå sitter jeg her to dager over og har plutselig ingen tegn på at tr skal komme. CB skal jo kunne slå ut opptil 4 dager før IKM - betyr ikke det igrunnen at mitt håp er ute siden jeg testet negativt en dag etter IKM? Irriterende dette her! enten vil jeg ha positiv test eller så kan bare tr komme ;-) er jo så utålmodig.
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Skjønner godt at du blir frustrert ja! Det verste er jo å ikke vite! Første gang jeg ble gravid ble ikke testen positiv før 2-3 dager etter IKM, så det er jo alltids håp så lenge TR ikke dukker opp da! Ta en ny test da vel? Skal krysse fingrene for deg jeg! Lykke til!
studdis Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 Tusen takk :-) jeg har allerede brukt en liten formue på tester. Begynte jo testingen lenge før IKM...haha. Siden jeg testet negativt etter IKM så mistet jeg jo litt håpet og var ikke tenkt å kaste bort flere kroner på tester. Er litt deprimerende å få disse negative testene også da. Men jeg må jo nesten teste igjen hvis ikke tr kommer. Uff, har ikke nerver til dette her jeg. Takk for oppmuntring!
Mammamm m nr 3 i magen Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Hehe. Jeg denne uka... Hadde IKM lørdag, men testet negativt. Hadde også testet negativt dagene før. Men nå, fem dager etter: to blå........
studdis Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2008 oi oi... dette kan jo bli spennende jo. Gratulerer så mye!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå