Maud Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Jeg mener å huske at Karosnuppa går til en fin barnefrisør på Løkka. Lillebror har nå prøvd de to frisørene her ute i provinsen som sier at de klipper barn og det har bare vært sånn passe vellykket. De klipper barn som sitter helt stille... Derfor lurte jeg på hva den frisørsalongen Karosnuppa klipper seg i heter.
Karomamma Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 He he, det er nok ikke noen fancy barnefrisør på Løkka hun går til, men en litt shabby lokal sjappe ved Carl Berner... Det er to søstre som driver den og klippe kan de (jeg går der selv)! Men best av alt, er at de har de karameller i en skål, DVD-skjermer ved siden av speilet, barnepute til å sitte på og frisørkappe med masse kule fisker. Føneren brukes bare hvis småttisene vil det selv. Nabojenta vår klipper seg også der Salongen heter Idea Frisør og ligger i Trondheimsveien, like nedenfor Carl Berner-krysset, på venstre side når du kommer fra sentrum. Lykke til!
Maud Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 Takk :-) Jeg trodde det var en fancy greie jeg, men et shabby lokale litt utenfor Løkka er enda bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå