Scorpiogi Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Er de gode? stabile, og i det hele tatt. og vil dere anbefale de videre? Hva er ok pris for en ny vogn, med bag?
Candy girrrl Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Du får de desidert billigst på babyjungle.nl så sant det ikke er kanontilbud her hejmme.
Scorpiogi Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2008 takk. jeg vet faktisk ikke om jeg tenker classic eller sky. Hva er forskjellen, og hvilken er best?
Candy girrrl Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Du tenker sikkert på SKY. Classic kom for en del år siden. Den letteste vogna på markedet. 7 kg. Den er minimalistisk av desig.Passer til barn fra 1-5 år. Ikke roterende forhjul. Men man kjøpe et city-hjul til asfalt og kjøpesenterbruk. Det er roterende. SKY er storebroren til Classic. Den er litt større og har mer ekstrautstyr. Kan minne veldig om OTH vogna om du kjenner den. Den har roterende forhjul. Begge vognene har muligheter til nyfødtbag.
Scorpiogi Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2008 ok, thnx ) lurer så på en ting til. hvordan skal jeg tyde det som står på babyjungle.nl? Har funnet der hvor det står om easywalker, men det som står(priser o.l) skjønner jeg ikke stort av.... frame met zitting, kap en mandje € 399,- nu: € 249,- voetenzak € 75,- nu: € 49,- reiswieg (met regenhoes en muskietennet) € 179,- nu: € 99,- zwenkwielsetje € 50,- nu: € 39,- regenhoes € 35,- nu: € 20,- adapter voor Easy Bob of Maxi Cosi Cabrio/Citi € 35,- nu: € 25,- reistas (TFK) € 50,- regenhoes er vel regntrekk, og adapter voer...osv sier seg vel selv. men alt det andre? og prisen er vel i euro, ja?
Scorpiogi Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. mai 2008 *knegg* ) men seriøst, er det stoor forskjell om man har classic uten dreibart hjul, og sky med dreibart?
Candy girrrl Skrevet 22. mai 2008 #10 Skrevet 22. mai 2008 Ja det er nok det. Blir litt lettere og trille. Men jeg er en av de få som har falt for classic. Holder på å bestille meg en selv. Men det er fordi jeg ikke liker utseende på SKY. Men tror de aller fleste velger SKY.
Scorpiogi Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. mai 2008 ok. klarer ikke å bestemme meg.. lurer på hva frakta blir..
Candy girrrl Skrevet 22. mai 2008 #12 Skrevet 22. mai 2008 En classic uten babybag skal komme på ca 2560 kroner. Har jeg lest.. Lurer på om SKY sin babybag er litt større.
Chris&Alex♂♂ Skrevet 22. mai 2008 #13 Skrevet 22. mai 2008 classic er mye mindre og. er vel egentlig en litt mere joggevogn, men man kan få kjøpt svingbart hjul til den. ryggen kan ikke legges helt ned i sittedelen på den.
Kristin_79 Skrevet 22. mai 2008 #14 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har Easy Walker og er kjempefornøyd!!! Fordelen med den er at bag er mye større enn på andre vogner i den stilen. Jenta mi er 6.mnd og har god plass der ennå. Også er den DEILIG å trille og lett som bare det! Hva med å sjekke denne: http://www.finn.no/finn/bap/all/result Lykke til:)
heisand? Skrevet 22. mai 2008 #15 Skrevet 22. mai 2008 kjempe fin vogn!!! den skal jeg ha til den ikke funker lengre. bruker helt sikkert den til nestemann og. håper de fortsetter å lage denne lette og lett og håndtere vognen
Scorpiogi Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 22. mai 2008 easy walker er herved bestilt!! huff, jeg er ikke helt rett... ikke si det til mannen min da!! )
heisand? Skrevet 22. mai 2008 #17 Skrevet 22. mai 2008 gled deg!! går mye mer på tur nå jeg med den vognen. har også tung dbs vogn. lite tur med den. kommer til å ville gå på tur hver dag!!
Candy girrrl Skrevet 22. mai 2008 #18 Skrevet 22. mai 2008 Skrev på den andre tråden og.. Men gjentar her. Grattis med ny vogn!!! Ble det en rød SKY? Hvordan gikk betalingen? Jeg får nemlig ikke bestilt. Klusser seg med noe pop-up greier når jeg kommer til "go to the bank"..
Scorpiogi Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #19 Skrevet 22. mai 2008 hihi, svarte deg på den andre tråden jeg. det ble classic!! rød fysj, men prøv å betal inn manuelt på kontoen da, det kunne man også...
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #20 Skrevet 22. mai 2008 Vi har en classic, og det er den mest fantastiske vogna vi har prøvd (og jeg har kjørt maaaange) Den har sine begrensninger, men om man f eks har en supplerings liggevogn hjemme, er det ikke noe som kan overgå EW. Jeg har også prøvd Sky, men denne ble for høy og ruvende. Litt av konseptet med en lett og smidig vogn ble rett og slett borte. Til babyen har vi kjøpt bagen til EW classic, og selv om den ser knøttliten ut, er den faktisk ganske lang. Jeg har også en stor bagvogn, men lengden er så og si den samme. Det som skiller er bredden, så om man ikke trenger svær pose oppi er også bagvogn varianten av Classic super. Med adaptere til Maxi cosi setet blir den enda mer funksjonell. Jeg har ikke sett andre med samme vogn her i Bergen, så uansett hvor jeg går får jeg kommentarer på "snedden" vogn :-)
Candy girrrl Skrevet 22. mai 2008 #21 Skrevet 22. mai 2008 Ja nå skal alle ha SKY. Den er nok helrig den og. Men jeg har litt mani på små nette vogner som har plass til litt større barn. Bor i Bergen også. Og faktisk selger de ikke Classic her lenger. Så føler den blir litt mer spesiell ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå