MissAntrop Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Datteren vår på 14 mnd er hos besteforeldrene. Der er også eldre barnebarn (7 år) som fikk konstantert bronkitt i går. Bør jeg hente datteren min slik at hun ikke blir smittet?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Det er såpass smittsomt at da jeg fikk konstantert bronkitt så ble jeg TVANGSSYKEMELDT av legen! Fikk IKKE være i nærheten av barn pga det var SVÆRT smittsomt!! Jeg jobber i barnehage!
MissAntrop Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 Ojj, da henter jeg henne med en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå