Gå til innhold

Gjelder dette voksne også?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til barn vet jeg at man ikke skal spare på mat som er spist av pga spytt og bakterieutvikling. Men gjelder det for min egen del også? Tok en bit av en sjokolade igår og putta den i kjøleskapet til idag. Tror ikke jeg blir dødssyk av å spise den, men bør jeg ikke gjøre det ved en senere anledning? Pleier ikke å ha halvspist mat flytende rundt i kjøleskapet altså :-S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare spis, du!! :)

Skrevet

Nei herregud....

 

Hvis det hadde vært farlig så tror jeg ikke det hadde vært mange mennesker igjen på jorda altså!

Skrevet

Det går nok greit å spise den. Tror ikke du dauer av den grunn nei.

Kos deg med resten av sjokkisen din du ;o)

Skrevet

okei, takk for svar! =) *gomle, gomle*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...