♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Tok test i går tidlig, og satt å så veldig veldig lenge på denne testen. til slutt måtte jeg vekke mannen min å høre hva han så. Vi begge så en klar strek og en svak strek. JIppi. jeg er gravid
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Heheeeey! Graturlerer så mye!!! Kose deg masse i svangerskapet da!) Lykke til!
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 takk. gikk ikke helt opp for meg i går. Men fått sovet litt på det, og det hjelper! he he... Nå er det bare å kose seg igjennom det.... funnet ut at jeg er ca 5 uker på vei! utrolig hva det går ann å regne seg fram til. og hvisj eg skal føle den planenen jeg har her hjemme så har jeg termin 23. januar. he he
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Hehe, ja det kan kanskje virke litt uvirkelig til å begynne med ja. Husker jeg syntes det sist, og lurte litt på om jeg hadde sett feil på testen ellerno. Men det kom ei lita jente ut til slutt da:) 23. januar er flott da! (nesten min bursdag..hehe) Om jeg skulle finne på å være gravid nå, så er termin 4. februar...men det spørs da, dårlig med symptomer i alle fall!
Mammamm m nr 3 i magen Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Hei, da er vi i samme båt. Jeg testet også positivt i går, noen dager etter IKM. Har iflg kalkulatoren her termin 26. mai.....
Allegra -med gullspira- Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 hehe 26 januar tenker jeg;) Ellers blir d ett laangt svangerskap:D
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Mange gratulasjoner og lykke til videre ! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå