Lillemann blir storebror! Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Shiiit... no gikk vannet... herlighet for en merkeli følelse.. så no sitter eg her uten rier, men me plenty av nerver i magen... skumle greier... men rimei gøy også... shit.. ska på kontroll på sykehuset kl 10:00... oh.. : ) no kommer minien snart!!!
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Åh herregud så spännande!! Massa lycka till!! : )
trebarnsmamma84 Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Masse masse lykke til med fødselen.....kjempespennande:)
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Lykke til!! Da har du nok gullet i fanget snart. Hos meg var lillemann ute 1-1,5 time etter at vannet gikk..... )
Lillemann blir storebror! Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2008 åh ja då va du heldig ihvertfall... No e eg tilbake fra sjekk på sykehuset.. alt va bare bra så no e d bare å vente til riene begynner... håper at d ikke tar all verdens me tid d då... kanskje minien kommer idag eller forhåpentligvis imorgen... e så lei av å vente no... men d e ihvertfall ting på gang... : ) endeli!!
playground princess Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Jeg er misunnelig! Vil også at vannet skal gå!! =) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå