Gjest Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Vurderer å legge babyen på 6 mnd på eget rom, men vet ikke helt om jeg tør. Han styrer endel om natten, snur seg av og til rundt på magen. Han kan ikke snu seg fra mage til rygg enda. Noen synspunkter?
☆Anonymia☆ Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 jeg ville hatt han hos meg jeg,.. på samme rom altså.. ingen spess grunn,ville bare gjort det sånn når han er så liten =)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Hva er grunnene til at du vil flytte han da? Sover dere/han dårlig? Er det dårlig plass? Eller bare for "moro" skyld?
It's all about me Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Mulig han styrer mye om natten fordi han blir forstyrret av dere når dere sover. Er ikke uvanlig det. Vi flyttet lillegutt inn på eget rom da han var 2 mnd og 1 uke og da gikk han fra å styre og våkne mye om natten til å sove hele natten rolig igjennom. Så bærta i magen skal tidlig inn på eget rom ja, er ikk snakk om at hun skal sove hos oss til hun er 6 mnd......
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Vil flytte han ut pga han sover urolig, og lurer på om han sover roligere hvis han får eget rom. Jeg våkner også av den minste lyd, så jeg sover minimalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå