Min tur snart m/ spire i mage Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Hei jenter Nå har jeg hatt utslag på EL-test i 1 uke, både på morgen og på ettermiddagen. I følge EL-kalkulatoren skulle jeg ha EL i går,men er ganske sikker på at jeg ikke hadde det. Livmortappen satt da høyt og var hard og var bare så vidt åpen ( smal strek siden jeg har barn fra før ). Hadde heller ikke noe EL slim. Sjekket livmortappen i dag og den satt høyt, og var bare så vidt åpen. L.tappen sitter fortsatt like høyt og hard men bakovervendt( rekker den nesten ikke ) I følge Pernilleinfo, så får jeg ikke noe til å stemme. Tror jeg hadde EL på dag 11 eller 12. Hadde en bittelitt slim da. Hvis det så er så burde tappen ha sittet lavt nå. Hvis jeg er gravid burde tappen vært lukket ?!?! Når lukker tappen seg hvis man er gravid ? Blir den også helt lukket, eller kan man fortsatt kjenne en liten "stripe " ? Noen som har svar ?? Ha en strålende dag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå