Gå til innhold

Sjekking av livmortappen og el-testing


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter

 

Nå har jeg hatt utslag på EL-test i 1 uke, både på morgen og på ettermiddagen.

 

I følge EL-kalkulatoren skulle jeg ha EL i går,men er ganske sikker på at jeg ikke hadde det. Livmortappen satt da høyt og var hard og var bare så vidt åpen ( smal strek siden jeg har barn fra før ). Hadde heller ikke noe EL slim.

 

Sjekket livmortappen i dag og den satt høyt, og var bare så vidt åpen. L.tappen sitter fortsatt like høyt og hard men bakovervendt( rekker den nesten ikke )

 

I følge Pernilleinfo, så får jeg ikke noe til å stemme.

Tror jeg hadde EL på dag 11 eller 12. Hadde en bittelitt slim da. Hvis det så er så burde tappen ha sittet lavt nå.

Hvis jeg er gravid burde tappen vært lukket ?!?! Når lukker tappen seg hvis man er gravid ? Blir den også helt lukket, eller kan man fortsatt kjenne en liten "stripe " ?

 

Noen som har svar ??

 

Ha en strålende dag :-)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...