Gjest Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Hvor mye MME får de? Min har begynt med fire måltider med fast føde til dagen, drikker 120 ml MME til hvert måltid. Er det lite? Drakk 220 ml til hvert måltid før han begynte med fast føde. Får vann utenom.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Hei. Nå få lillemora mi pupp, så jeg vet ikke helt hvor mye hu spiser i løpet av dagen, men slik ser det ut: frokost: pupp lunch: grøt mellommåltid: pupp Middag: middagsglass mellommåltid:pupp kveldsmat:grøt og så puppes det litt natta igjennom. Hu får ikke så mye melk i seg i løpet av dagen, da hu blir veldig mett av den faste føden. Du sier du har begynnt med 4 måltider? Hva gir du da? Hvor lenge i mellom? Her gir jeg fast føde kl 10:30, kl 13:30, og kl 17:30.. skjønner liksom ikke helt hvordan jeg skal få inn enda et fast føde, samtidig som at man skal gi melk..
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Pleier å gå ca tre timer mellom hvert måltid. Sånn ser dagen ut sånn ca: kl 07.30: MME + grøt kl 11.00: MME+ fruktpuré kl 14.00: MME+ litt middag (middagsglass) kl 17.00: Grøt + vann kl 18.30: MME Ingenting på natten Jeg har en veldig stor gutt da, som er veldig glad i mat (fast føde). Alt går ned på høykant. Nektet å ta puppen mer da han var fire mnd, var redd for at han skulle nekte helt med flake også nå, men han trenger sikkert ikke så mye MME lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå