Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Her skinner solen i dag og jeg våknet sammen med fuglene, tok på joggesko og gikk meg en lang tur i soloppgangen:-) En deilig måte å starte dagen på og jeg kjenner at jeg føler meg opplagt og pigg:-) Ønsker dere får en fin og solfylt dag:-)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 mårnings ;o) Her skinner da skyene ser du.Di er så tunge og grå at blæh... En hær av unger er sendt på skolen,så nå er det stillhet frem til latterboksen våkner =) Kjenner det blir mye kaffe i dag..Å litt planlegging av min fortjente ferie.Stakkar den som ødelegger den altså!! Du er den sprekeste av alle du.Tenk å ut å gå så tidlig,frivillig!?! Næææi,jeg er sjåkka assa C",) Ha en fin dag du også.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 God morgen til deg:-) Vet du hva, du trenger ikke være sjokka altså! Jeg er A-menneske og våkner tidlig okke som. Det som er no dritt med å være A-menneske er jo at jeg aldri klarer å ligge og sove lenge om morgen og blir tidlig trøtt om kvelden;-D Men sånn er det, og da prøver jeg å gjøre det beste ut av det! Morgenstund har gull i munn!!! Tataaa...
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 ;o) Du er fremdelses sprek serru ;o) som er oppe å går så tidlig. Jeg kan vel kalle meg sånn halvt a-menneske jeg å.Som er oppe når kl ringer..hehe Pappa var å en sånn morgenful.Oppe før hanegal.Jeg liker å sove litt,men nå er det jammen skjeldent det å.. Men du er heldig som nyter slike stunder når alt er stille og naturen høres med pip og ulyder =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå