Regnbuens barn™ . Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Vil selvsagt ikke gå i detaljer i tilfelle det er en dibber det gjelder, men hva er det med folk som kommer og ser på vogn for å kjøpe så tar man ikke med penger? paret som var hos meg spurte om de kunne få ta med vogna mi hjem for så å overføre penger etterpå`? da jeg sa nei så begynte de å ringe kontofonen for så å stikke i minibanken for å ta ut penger til meg , men kom aldri tilbake selv om kona sa de skulle ha vogna.. Merkelig oppførsel, begynner å lure på om de prøvde å svindle meg!
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Jah... eller de som skal selge vogner, men finner på tusenogførtiåtte unnskyldninger til hvorfor den ikke er sendt til mottaker, istedenfor å bare si sannheten.... men tok ikke betalt da.. HELDIGVIS!
snirkeline Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Hmm,høres jo litt merkelig ut ja!Hadde de ombestemt seg burde de iallfall tatt en telefon og sagt ifra.Hadde heller aldri sendt den med uten betaling først
Regnbuens barn™ . Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2008 Ja jeg syns det var merkelig, siden de syntes den var så flott, og var så ivrige, spesielt på å få den med seg uten å betale.. hehe.. har solgt mange ting på finn.no men dette tok kaka! Har og opplevd folk som får meg til å gå på postkonteret for å sende varen så sier de i siste liten at jeg må holde den av isteden fordi de ikke har fått lønn enda! Vet at det og finnes mange svindlere av selgere og, men man går da ikke på butikken uten å ta med penger? Så snålt å komme for å se på en vare uten å ha penger som backup om man skulle være interessert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå