April07November09 Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 noen her som har barn og mops (eller hund generellt) hvordan fungerer dette?
apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 ja. har 2 barn, minste er 1 mnd og eldste er 13 mnd. vi har også 2 engelske staffordshire bull terrier. det går fint. driver med oppdrett. hundene får mat og blir luftet i hagen når eldste står opp. ca kl 06. luftes ca kl 10 igjen og er gjerne 1 time i hundegård. fra kl 11.30-13.00 sover begge barn i vogna mens vi går tur. så er hundene løse i hagen mens eldste leker utefrem til 16 får middag kl 16.00 samtidig som eldste spiser middag. mellom 18.00-19.00 er de i hundegård mens barna blir badet og lagt. så bytter vi på å jogge tur med på kvelden.(dvs at jeg har gått tur da og sambo jogget ca sånn annenhver dag hver men jeg begynte å jogge selv forrige dagen)noen dager er vi ikke like mye ute på dagen men de er jo to stykker og koser seg og leker i hundegården sin. men bruker den ellers lite. krever at hundene er rolige inne,får ikke leke eller bjeffe ol inne. vi er såpass mye ute at jeg føler jeg kan kreve dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå