Gå til innhold

Ømme pupper forsvant over natten (6+0)- vanlig?please svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet opp imorges og de ømme puppene var helt fraværende,,har heller ikke stikkende følelse i magen nå..er dette tegn på at det ikke er noe liv der inne? Blir helt nervevrak av dette. Håper noe kan hjelpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er akkurat hva som skjedde med meg da jeg hadde SA, men da kom også store blødninger og sterke smerter. Så så lenge det ikke er noe blod eller smerter, så trenger det ikke bety noenting. Men ring til legen eller helsestasjonen hvis du fortsetter å bekymre deg. Håper alt ordner seg!

Skrevet

Uff nå ble jeg nervøs...kom blødningene lenge etterpå?

Hvor langt var du på vei?

Skrevet

Huff, ja, skjønner at dette ikke er noe gøy for deg. Jeg var i slutten av 5. uke og alt skjedde egentlig samtidig. En helt jævlig natt, for å si det sånn... Har ikke vært gravid utenom den gangen og nå, så jeg vet ikke om symptomene kan komme og gå. Kanskje noen som har et fullgått svangerskap bak seg kan svare bedre enn meg. Vil liksom ikke plante for mye bekymring hos deg. Har du mulighet til å snakke med en lege eller jordmor?

Skrevet

Synes jeg kjenner litt stikkinger i magen her jeg sitter på jobb og ikke noe tegn til blødning, så får håpe det ikke er noe galt. Jeg skal til ul i uke 7+5 så tenkte holde ut til det. Det eneste jeg trøster meg med OM det skulle være noe galt er at da er ikke bebisen frisk nok!

Tusen takk for tilbakemeld. :)

Skrevet

Jeg mistet også symptomene plutselig i uke 6-7. det ble faktisk lagt ut en tråd om det her, og det viste seg at mange hadde mistet litt symptomer i disse ukene. Er også helt vanlig at symptomene kommer og går!

Jeg har ikke hatt noen problemer siden heller, og i morgen er jeg i uke 11!

Skrevet

Puh, takk for oppløftende svar :)

Skrevet

Hei!

Jeg mista også alle symptomer da jeg var ca 9 uker på vei! Men jeg har vært hos JM i dag (er 10+1), og da fikk jeg se et lite hjerte som slo som bare det, så jeg konkluderer med at det ikke trenger å være noe farlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...