Gå til innhold

Sukk! Mannfolk, øl og champions league....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kanskje vel så mye grrr som sukk!

Kl 4 i natt kom mannen min hjem fra " en tur på fotballpub for å se kampen med noen kollegaer, vi blir ikke seine altså". Da var han så dritings at han måtte tenke seg om før han klarte å reise seg opp og gå i den retningen han sikta. Jeg ba han legge seg på sofaen, for jeg makter ikke å sove i fyllelukt, og spurte om jeg skulle vekke han til vanlig tid. Nå halv sju vekte jeg han, og han snøvler fortsatt!! Jeg vil ikke ha han så full i nærheten av ungene, nå før de går på skolen, så enten får han karre seg på jobb (ha,ha) eller legge seg igjen.

Det som i grunnen irriterer meg sånn, for han skal da få være så fyllesjuk han vil for meg, er at når jeg spurte om han hadde mulighet til å avspassere noen timer denne uka for at vi skal komme i mål med alt som skal gjøres før vi skal ha fotograf og visining, så måtte jeg forstå at det ikke gikk. Men dette har han altså tid til!!!

Send meg tålmodighet damer! I mengder, ellers dukker denne opp i avisene i dag : naken mann låst ute til lufting på balkongen av rasende kone....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg en STOR porsjon tålmodighet!:o)

Skjønner deg godt jeg, selvom jeg er ganske fotballidiot selv;o) Han kunne jo tatt et par øl og kommet hjem i normal tid og fin form.

Morsom den "avisoverskrifta", hehe......;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...