Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..fanken svarte som det suger å starte dagen kl kvart i fem... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var oppe 05.50 i dag. Litt senere enn vanlig med andre ord...

Skrevet

Herrejesus.. Det er umenneskelig. Jeg skal jo bare være inne å slaske meg i hele dag uansett, så det er ikke egentlig noen krise, men å leve et normalt liv med så tidlige dager, det må være tortur.

Håper virkelig noen finner ut av det, for deres del, hva som gjør søvnen hans så dårlig. :-/

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Oj, jeg bøyer meg i støvet, men bare figurativt, for selv om det er støv nok så er jeg ubøybar etter snart tre døgn eksamen. Kvart på noe som helst før sju er åndsvakt tidlig, KaMa.

Nå skal jeg nilese verket og så skal alle printerne i verden streike og jeg skal ankomme to sekunder før fristen og stinke angssvette. Deretter skal jeg på polet og hente ungen og tenk at hjælp, jeg skal drikke med unga i hus i kveld. På balkongen, i sovepose og pels om nødvendig. Sommeren begynner klokka 1501.

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Også sykt, Süsse. syk syk tid.

Skrevet

Jeg føler så veldig med deg, og i grunnen alle andre som fremdeles er i eksamenshelvete. Så fort man glemmer hvor jævlig det er..

Man kan jo ikke si noe annet enn lykke til.

Jeg tipper du leverer et solid stykke arbeid.

Kvart i fem er egentlig midt på natta, men det er vanskelig å overbevise en toåring om det, når det pokker meg er lyst ute.

Nå har jeg alvorlige planer om å sove siesta til langt ut på formiddagen, og fremdeles har jeg ingen planer om å gjøre noe med alt som har ligget brakk det siste halvåret, sånn som klessortering og støvtørking.

Sommer er en sinnstilstand, og den kom akutt etter siste eksamen for min del. Gi en lyd om hvordan det har gått da. :-)

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Akkurat nå: hjerner.

Holder du også på?

Skrevet

God morgen!

Er du ferdig med eksamen KaMa? Håper det har gått greit med deg:-) Dersom det er en trøst starta snuppa sin ( og min) dag kl. 04.00 i dag..

Lykke til laserfnask( ??) regner med du er den gamle sug lut.. Jeg har hjemmeeksamen og sitter egentlig her med en nesten ferdig men jævlig tynn eksamensoppgave. Så nå får man se hvor mye jeg gidder å pusse den opp, har til neste onsdag, men er så hekta på ny jobb at jeg har problem med å la meg engasjere skikkelig.. Kjedelig emne. Men får bare gå i gang og gjøre et forsøk her :-)

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Nå er det jo for sent, men nå tenker jeg at kanskje hele skjaiten skulle vært vinkla helt annerledes osv osv osv. Og prøver å kutte ned noen ord her og der men er godt over "bør"-kravet. Drit og kjør, konduktør, kan ikke gjøre det på nytt nå.

Skrevet

Dersom noen har et par gode argumenter mot at kl 05:15 er morgen (og tid for å skvatre som en triggerhappy skjære fra helvete), som en sjumåneders faktisk forstår, så vil jeg gjerne høre.

Hilsen B-menneske, under vedvarende tortur.

Skrevet

jeg har akkurat stått opp.

Men, så fikk jeg ikke jenta mi til å legge seg før 11 i går.

God morgen forresten :)

(Nåh, det er så kjekt med nick-tvilling)

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Willemo,

jada, jeg er meg - såvidt. Leverer hjemmehelvetet snart - har dusja, skal printe og skrike.Lykke til med uka som kommer, puss puss så får du en suss...

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Alle unger er klona av Siv Jensen, dessverre, og tar ikke inn på de kanalene.

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Takk, men huffa, du skal da ha styggelig mange! Pass på å ha nok sjokolade!

Skrevet

Huff og huff.. Masse symp til deg, både med dag som begynner kl 4 og eksamen.

Jepp! Jeg er feeerdig! Etter fem uker med rein tortur og 6 eksamener, har jeg ferie. Som jeg feieret med å reoperere en tå (!). Så jeg har i grunnen late dager, og det er ikke så helvete å stå opp før fem, når jeg vet jeg kan sove seinere.

Hvordan går i det ny jobb, forresten?

Skrevet

God morgen til deg også=)

Selv starter jeg klart mye senere og forbyr ungene å stå opp før etter 07.00....=)

Så slenger en sein kaffeskål til deg=)

Skrevet

Føler med deg, min lillegutt våknet klokka 5 HVER morgen før. En gang våknet han 04.45. Det var ikke en blid mamma han fikk opp av senga.

Men heldigvis ble han et sovedyr etterhvert, i dag måtte han vekkes kvart på ti... hehe... *gni salt i såret*

Skrevet

6 eksamener, faktisk! Da fortjener du en meget lang og uhemmet lat ferie!

Nye jobben er så fin atte! Jeg er helt forelsket og gira og engasjement jeg ikke trodde var iboende i meg har bare poppet frem. Får håpe det varer en stund, får iallefall mye gjort, og er veldig glad hele tiden :-)

Er det ferie nå frem til høsten? Helt ferie?

Skrevet

Heldig du! Blir nok en stund til det blir printing her. Kan ikke levere dette her, så må nok revurdere vinkel og innhold og des alles.

Skrevet

Åh, så fantastisk kult at ny jobb viste seg å funke særdeles bra!!

Å være i situasjoner som gjør en glad er alfa omega, og er det jobben så har man jo virkelig vunnet.

Jepp, jeg har ferie frem til høsten. Det fine med å være fulltidsstudent. Men kresen fulltidsstudent, som kan være hjemmeværende i hele sommer. :-DD

Skrevet

Har du også en med tusen unnskyldninger til å komme opp? Sikkert ukorrekt, men etter å ha våknet i halv fem tiden og lagt fram alle tenkelige og utenkelige unnsyldninger for å komme opp, tok vi grep for ett par, tre uker siden. Lystett rullgardin, ikke er du tørst for tredje gang, ikke skal du kose (dvs tråkke oss våkne) ikke er du redd (mamma holder hånden) ikke er du sulten, ikke har du bæsja og ikke er du våt. Kunne vel ramset opp noen til. Måtte legge seg, og faktisk, han freste bare i to dager. Første dagen la han seg ikke, men ble først tatt opp 6.30. Andre dagen sovnet han etter en halvtime. Og etter det. Han sover til 6.30-7 Utrolig deilig for han og oss. Sluttet med dagluren samtidig. Nesten. Nå våkner vi av at han synger og forteller seg selv eventyr.

Skrevet

Han vet ikke hva unnskyldninger enda. Altså, ikke snakker han hele setninger og han har aldri trengt å unnskylde seg, så det vet han neppe hva er. ;-)

Vi også kjøpte lystett rullegardin, men pga idiotiske vinduer (noe vi ikke tenkte på før vi kjøpte den) så kommer det lys inn på sidene. Kjøpet var nok et resultat av desperasjon, når vi så at dagene begynte tidligere og tidligere..

Noe har det dog hjulpet, for han har sovd til sånn rundt halv sju siden gardinen kom på plass. Hva som skjedde i natt vet jeg ikke. Han kom inn til oss første gang kl 1, og ble bært i seng igjen sovende halvtimen senere, men kom inn igjen klokken halv fem. Han prøvde virkelig å legge seg til å sove, men ble bare mer og mer våken, så etter 15 min kapitulerte jeg. Har vært gjennom det så mange ganger at jeg vet når det er på tide å kaste inn håndkledet, i stedet for å bli frustrert over manglende søvn..

Poenget er at han er så fordømt standhaftig. Å få til å legge seg igjen mitt på natta funker sånn egentlig ikke. I begynnelsen kan han ligge å synge for seg selv, i opp til to timer, for så å ende opp totalt oppløst i tårer og snørr. Høylydt.

Krysser fingrene for at det var en engangshendelse.. :-/

Skrevet

Han her påstår hardnakket at han har bæsja og vet nok at han blir tatt opp da. Og bleia er tom. Og det er så lett å smelte for en som bare skal "kose mamma litte gjanne" når man vet at om noen timer er vi på jobb igjen. De er jo herlige da. Og søvn er oppskrytt:)

Skrevet

Sove kan man gjøre når man blir gammel har jeg hørt..

Og det er vel kos som smelter meg. Alltid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...