Northernlights Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 pleide like det,men ikke nå lengre. Nå liker jeg blå. Flere som har det sånn?
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Må jo si jeg også lider av dette i blandt, selv da svart og rødt er hoved favorittfargene mine, så har jeg gått fra å haaaaaaaaaaate rosa til å like gammelrosa, syntes jo det er ganske bra av meg jeg da=)
Northernlights Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Gammelrosa ER fint, da =o) Men blå,lilla og lyyysegult er finest. Jeg har fått et barn som elsker GRØNT!? hvem liker grønt,da? Aldri hørt noen som liker grønt,siden bestefar døde. Så kom datteren min. Hun som vil adoptere en kineser når hun blir voksen. Grønn bil skal hun ha,sier hun.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Jeg liker heller ikke rosa, til nød gammelrosa kombinert med grønt eller så har jeg faktisk en orange tunika til min datter, med en mørk rosa stripe på, hehe;-) ellers så styrer jeg unna rosa. Både av estetiske grunner og prinsipp;-) Grønt, mørkeblått og rødt har jeg stor sans for.
xxxJulianexxx Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har aldri vært spesielt glad i rosa, men jeg har en gutt på 5 år som virkelig elsker lilla. han er veldig lei seg for at det ikke finnes gutteklær i lilla:)
Hufsla Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 jeg har aldri vært veldig fan av rosa, men tåler litt av og til. Men sko kjøper jeg aldri rosa. Kjøpte faktisk svarte og orange til snuppa sist. Sønnen min på 4 har derimot rosa som sin yndlingsfarge:-) Så han har endel rosa faktisk, sokker og votter f.eks. Men syns mye av det rosa er VEL jentete med blonder og prinsesser på. I barnehagen laga de prinser og prinsesser en dag, og han hadde a laga ei fin rosa prinsesse... Han sier også at han skulle ønske han var jente. Det er nok en liten transe vi har;-)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Jeg er omvendt av deg NL:) Før elsket jeg blått, nå er det rååååsa for alle pænga:)
nati, knotten & lille karamell Skrevet 24. mai 2008 #9 Skrevet 24. mai 2008 Det går veldig i perioder ja. Akkurat nå er det gult....rett før det var det lilla som gjalt:)
Anne-B. Skrevet 24. mai 2008 #10 Skrevet 24. mai 2008 Jeg liker egentlig alle slags farger. Det bærer vel hjemmet mitt preg av og.
Musemor med tre søte små Skrevet 24. mai 2008 #11 Skrevet 24. mai 2008 Kan virkelig ikke fordra rosa, aldri likt den fargen, og tror jeg aldri tror jeg kommer til å like den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå