Gå til innhold

Prinser og prinsesser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i all verden kaller alle den i magen for prinsen eller prinsessen sin?? Høres så vanvittig flåsete ut! Urk!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi den som går med barnet er dronning. Visste du ikke det?

Dronningen av Gravidas.

Synes det er verre ting man kan kalle babyen sin...

Skrevet

jeg har en prins og en prinsesse.

og som du ville sagt det en gutt og en jente....

Skrevet

jeg har to prinsesser utenom magen og en liten prins i magen ;)

For meg er de prinsessene mine uansett om det er flåsete eller ei ;)

Skrevet

hehe!

jeg har to prinsesser.

de vakreste i verden også. (det er det helt sikkert flere som har)

Skrevet

Syns det er like ille å kalle de det når de er kommet ut... Helt enig i at det er flåsete. Høres ut som om man er 14år...

Men syns det er ganske fint å ha noe så unikt som en liten gutt når alle andre har prinser... :D

Skrevet

Sykt... Å i det hele tatt starte en slik diskusjon, men når den først er jo oppe så... Jeg har en prins og det kommer snart en prinsesse!!

Og for meg er dette de to nydeligste barna i verden og slik er det, eventyr prinser og prinsesser er vakre og det er barna mine også!! Derfor!!

Skrevet

Hvorfor er det så rart? Selv hadde jeg vel kanskje ventet med å kalle noen prins eller prinsesse før jeg hadde sett og blitt kjent med vedkommende.

Prins er jo det største, beste og fineste en liten gutt an måles opp mot. Og tilsvarende for jenter.

Skrevet

Fordi folk flest er flåsete av natur.

Skrevet

"Sneipen" er stygt. "Spira" er heller ikke det peneste, men hakket bedre enn sneipen.

Skrevet

Jeg syns det er verre med de som kaller ungen sin pus.. Har en svigerinne som gjør det. Roper på jenta si: kom da pus! Det sier jeg til katta mi!

Selv har jeg verdens beste prinsesse, og håper jeg snart får en prins.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...