Miss Misantrop Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Får ikke bestemt meg og i morgen må det bestilles. Synspunkter tas i mot med stor takk.
Cathrine 85ogEmil Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Eg har bestilt beige!!og den e bare helt nydelig:):)Synes den e finest jeg da:)
Cathrine 85ogEmil Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Va ikkert ikke de beste synspunktene:) men er vel det eneste jeg kan si...vet du hva du skal ha???gutt eller jente?
Miss Misantrop Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2008 Gyn sa han trodde det var gutt. Jeg skal innrømme at jeg ikke helt hadde tenkt tanken at det kunne være gutt. (Veldig rart men sånn var det bare) Det tok en dag eller to før jeg fikk lagt om kabalen. Nå tror jeg det vil være rart om jeg får høre at det blir jente.. Men kritt hvit vogn passer nok best til jente?! Hvor kjøpte du din? Jeg har tenkt på Arvika. Og da måtte jeg bestille i morgen.
Cathrine 85ogEmil Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Eg skal som sagt ha beige..og synes det passer best til gutt...hvit blir vel litt mer "jentefarge" om du skjønner:) Jeg har kjøpt min på reflex på nordås, i Bergen:)
Miss Misantrop Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2008 Da ser det ut til at det er et klart fler tall for beig, så da ringer jeg å leverer depositum i morgen. Iiiik.Jeg skal bli mamma! (Blir liksom litt mere virkelig når man ser baby ting poppe opp rundt en...)
Cathrine 85ogEmil Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Hehe..ja det er nå det begynner å bli kjekt!!!når tingene begynner å komme på stell...når har du termin??
Miss Misantrop Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 21. mai 2008 ok...nå ble jeg litt flau (er ikke kommet så langt) jeg er bare i uke 25 Og har derfor fått keisersnitt 28. august. Dette har jeg skjønnt kan bli forandret litt nærmere. Ser at du nærmer deg mål med stormskritt!! Gutt eller jente?
Cathrine 85ogEmil Skrevet 21. mai 2008 #11 Skrevet 21. mai 2008 Du er nå kommet godt over halveis:) og jeg lover deg, tiden går ikke saktere... Tiden her er bare Flydd!!!Har de bestemt så langt ifra termin at du skal ha ks?? Eg får en liten Emil:)
Miss Misantrop Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 21. mai 2008 Keisersnittet ble bestemmt lenge før poden var påtenkt. Men det ble offisiellt invilget i uke 19 over telefon. Har en veldig likefrem grunn. Dette med navn har jeg spekulert på frem og tilbake. Klarer liksom ikke helt å bestemme meg. Emil er bare lekkert.- Hadde en gutt i klassen min som het det, han var både kjekk, smart og snill (Han endte opp som høyesterettsadvokat)... dessverre så han aldri min vei. Hi hi. Han uttalte det forresten med trykk på i en. Hva har dere tenkt på? Jeg tror det blir Kristian. Jeg vet det er kjedelig, og at ALLE andre heter det. Men bestefaren min het det, og jeg syntes navnet er fint nok. Egentlig liker jeg navnet Johannes svært godt. Men min mor avskyr det og vi har ingen familie tilhørighet til navnet. Min far vil at poden skal hete Einar etter en bror som også var hans bestevenn. Og det er faktisk helt utrolig at det lever et lite menneske inni en som snart skal forandre hele ens liv. Jeg har et godt forhold til mine foreldre, men håper alikevel at jeg vil bli en smule mere tolmodig og en tøddel mere tollerang. Hvis hver generasjon kunne ha forbedret seg en liten smule ville det ikke tatt lang tid før denne kloden var et lite stykke utopia.. Dessverre er det litt skummelt å være ute på denne "Apollo 13" misjonen der Failure is not an option.
Mamma mjaua Skrevet 22. mai 2008 #13 Skrevet 22. mai 2008 beige er MYYE finere syns jeg. syns den hvite blir litt hard i fargen. jeg hadde valgt den i begie=)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #14 Skrevet 22. mai 2008 ville tatt beige.. så den hvite i byen her en dag.. den lyste liksom litt opp.. ble veldig hvit-hvit (ok det hørtes dumt ut, men du skjønner sikkert!).. fine er de begge, men den beige er litt mer behagelig å se på synes jeg..
Miss Misantrop Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 22. mai 2008 Tusen takk for tipsene jenter. Nå er depositumet lagt ned på en beig vogn i arvika. Kunne forresten gjøre det over telefon, så det var veldig praktisk. Jeg kom til etter allt dere sa her at det lyser litt veldig opp med kritt hvit. Noe som sikkert kan være fint, men jeg tror den beige vil virke litt mere klassisk elegant. Syntes forresten ikke prisen ble så ublu heller 6550 nok med stelleveske.
starwars Skrevet 16. desember 2009 #16 Skrevet 16. desember 2009 Jeg venter gutt og har kjøpt den hvite.Var veldig i tvil om hvit eller beige,men synes den hvite var myyye finere i virkeligheten enn den beige.Å som hun i butikken sa at den hvite var mye lettere å pynte med blått:) Beige og blått er vanskeligere...Da er beige og rosa fint igjen. Var egentlig bestemt på beige(creme) på forhånd men ombestemte meg etter prøvekjøring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå