ajnav Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 heihei gratulere til alledere heldige:) dette er min første og etter mine egene beregninger er jeg i min 4 uke nå men har en haug med spørsmål om hvor og hvordan.. trenger tips:) etter positiv test (2 ganger) ringte jeg min fast lege for en konsultasjon for å finne ut hva som skjer i de kommende uker / måneder.. men der (etter damen i telefonen hadde kveldt sin latter) fikk jeg beskjed om at det ikke var vanelig å få noe bekreftelser hos legen og at det var ALT for tidlig for en konsultasjon ... men har lest litt på sidene her og har intrykk av at folk får komme til legen rett som det sprett så alle lure tips og råd blir satt veldig pris på
Maya_1 Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Det er vanlig med første kontroll i uke 8 til 12. Før pleide man vel å gå til legen for å ta graviditetstest tidlig, men nå er hjemme-testene minst like sikre som de legen bruker så dette er ikke så vanlig lengre tror jeg, Det som derimot heldgvist ikke er så vanlig er vel en resepsjonist som ler av dette..
Maya_1 Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Jeg ville inn så tidlig som mulig, så ordnet meg time til uke 8. Var jo så spent vettu Hørtes ut som jeg burde ventet et par uker til, spesielt hvis man skal ha håp om å få lytte etter hjertelyd, det var visst for tidlig.
ajnav Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2008 tålmodighet er ikke akkurat min sterke side så liker ikke å måtte vente hehe;) iallefall ikke når alt er nytt spennende og skummelt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå