Vektemor Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Guttebabyen min på 6 mnd våkner 3-4 ganger om natten for mat. Det synes helsesøster var mye, han burde ikke våkne på natten nå lenger, synes hun. Han er ikke sulten, for han spiser tilstrekkelig på dagen, og veier mere enn gjennomsnittet, så det burde ikke være grunnen til alle oppvåkningene. Og en annen ting; legger dere babyen bare ned i senga for kvelden, og så sovner han/henne av seg selv ? Jeg leser om de som gjør dette, og det høres ut som himmelen, sukk. Her bysses det, grines, bysses igjen, ja hele seremonien tar ca. en halv time, før poden slukner. Vektemor
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Jeg føler med deg siden vi har det helt likt. Snuppa er straks 7 mnd og hun har vært vanskelig på natta siden fødsel. I går bestemte jeg meg at hun ikke skal få pupp så ofte siden hun er god og rund. Det gikk greit men hun var våken flere ganger mellom 02-04 og jeg måtte bære og byse og hun fikk pupp i kanskje 2 min i natt. Hun sover fotsatt så tror ikke hun har vært sulten egentlig. Det rare er at hun gråter (uten tårer) og sover samtidig så jeg trodde at hun kanskje drømmer og blir redd men jeg skal holde på mitt og ikke gi pupp mer enn en gang og kanskje sluttte helt. Min sovner ikke av seg selv, hun har gjordt det før når hun våkner og får pupp men siden jeg nekter henne pupp så må jeg byse henne. Hadde jeg lagt henne i vår seng ville hun sovet hele natta men hun må bli vant med å sove i sin egen seng gjennom hele natta. Jeg høres sikkert veldig strengt ut, men ingen er mer glad i henne enn meg og HS sa til meg at hun behøver ikke mat på natta lenger siden hun er god og rund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå