minnimoi Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Jeg får en på toppen av hodet og resten i knær og ankler...
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 jeg fikk en mellom øynene, og to nederst på håndleddene på hver side og en på magen... hvorfor så stor forskjell på hvor de settes hen?
mammatilsøtemå Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Jeg fikk i hodet, håndledd, knær og ankler. Hvor nålene settes er avhengig av hva man vil oppnå. Punktene som stimuleres frigjør forskjellige stoffer i kroppen. Den jeg fikk i hodet er for eksempel avslappende, den ved siden av kneet gir energi...osv . Andre punkter tar seg av selve modningen.
Nanna:-D Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Jeg får 6 nåler i bunn av ryggen/ rumpa. Det var det eneste ho satt på meg i uke 37 og 38. Nå har jeg kommet til uke 39 så nå satte ho også en nål i magen, en i hver fot og en i ene hånda. Ville la meg ha den ander hånda fri sea jeg lå på den.. Nålene ho setter i ryggen går på modning av ledd. Kjenner det i hele bekkenet når ho stikker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå