Gå til innhold

hvordan vet man at barnet er sultent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hihi, har ikke barn fra før, og litt nervøs for å ikke ta "tegnene", om dere skjønner;) hvordan vet man at barnet gråter fordi det er sultent, og ikke fordi det har vondt, trenger oppmerksomhet osv? er det bare ett instinkt man får? kan jeg snakke med JM på graviditetskontroll om dette, eller kan hun bare snakke om graviditeten? lurer jo ikke på så mye om graviditeten. da er jo bare barnet i magen, er mer når barnet er født jeg er usikker, man da får man jo ikke kontroll hver mnd hehe:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt dette kan du snakke med JM om, men jeg husker jeg var like usikker på disse sakene. Men dette kommer faktisk automatisk, men man vet jo at det skal gå så og så mange timer mellom måltidene.(det kan variere det med antal timer) Alt dette vil du finne ut av etterhvert, så ta det hele med ro og nyt den fine tiden du har foran deg;-)

Skrevet

I begynnelsen blir det mye til at man utelukker ting hehe, det er ikke våt bleie, ser ikke ut til å ha vondt noe sted, passe med klær på, ja da er det nok sult :) Etter et par uker kjenner man igjen gråten rett og slett, i tillegg til at mange barn ofte har en rutine på når de vil spise slik at man kan titte litt på klokken også.

Ikke noe å tenke på, det går helt fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...