Gå til innhold

u/t. Dere som bruker rettetang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og som bruker varmebeskyttende produkter før dere bruker tanga.. hvilke produkter brukere dere? :)

jeg skal kjøpe, men vet ikke hva :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke hva det heter, men de har det nok hos alle frisører...bare spør så får du noe som er bra :-) Ville ikke kjøpt på vanlig butikk

Skrevet

KMS hvit flaske med rosa/lilla kork. Funker flott på mitt hår. Får kjøpt den hos tangokjeden.

Skrevet

Jeg har kjøpt hos frisøren men husker ikke helt hva merket er. Men de har det overalt hos frisørene så det er bare å spørre.

Men jeg er nysgjerrig - hvorfor skrev du u/t først i overskriften?? ;-)

Skrevet

De har også på Vita butikkene...

Jeg stusset også på den derre u/t :) Hehe...

Skrevet

KMS Flat out er min favoritt.

hilsen frisør

Skrevet

husker ikke hva den heter, men kjøper den hos frisør. hvit flaske med lilla merke forran og lilla sprutehandtak..=)

Skrevet

"Flat Out" her også :o)

Skrevet

Takk for svar! :) Jeg får vel prøve den jeg også.

aah.. trodde jeg var inne på småtroll å la inn dette.. derfor skreiv jeg utenom tema først :) Var her inne da jeg var gravid, og da skreiv jeg ihvertfall u/t, vet ikke om noen bruker det nå =) SÅ derfor altså.. hehe

Skrevet

u/t betyr uten tekst :)

Altså at innlegget ikke inneholder tekst og overskriften sier alt :)

Skrevet

Ja da er det jeg som har missforstått hele greia da.. hehe. Synes å huske at jeg brukte det på bligravid.. nei nå begynner jeg å bli gammal altså :) Bra dere reagerer på det da.. ingen som gjorde det på bligravid.

Ja dette var jo litt flaut da.. haha. Men nå vet jeg altså. =)

Skrevet

Bruker ikke varmebeskyttende produkt. De to typene jeg har prøvd legger seg som en hårspray på og håer blir stivt og klissete, får rar konsistens og blir vanskelig å rett.

Skrevet

Slik var det hos meg også Blue Lady. Kjøpte en hos frisøren jeg kjøpte rettetanga hos, men den likte jeg ikke. Kjøpte meg heller en hårkur på lookfantastic som jeg brukte en gang i blant. Men det ser ut som håret mitt trenger varmebeskyttelse :) Skal prøve KMS sin jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...