Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Nå har faktisk naboene fått en 14 etasjers blokk til å RISTE mens de hopper, spiller "glory glory man united" og skriker så det ljomer etter! Faen altså, jeg har unge som ligger og sover (sikkert ikke nå lenger) og det blir garantert fest der oppe i kveld!... argh, fotball suger.
EierIkkeFantasi Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 hehe LOL ..huff du får heller gi dem beskjed om det blir for mye altså , det er jo tross alt ukedag,,føler me deg,har opplevd lignende selv da jeg bodde i blokk å jeg syns det var irriterende den gang,uten unge(ringte securitas et par ganger da ja =) )de stiller opp fort om det blir sånn altfor gale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå