Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 skal vi på ultralyd!! første møte med nurket vårt<3 er så spent jeg at jeg blir sprø snart=p Håper bare alt er bra...mest sannsynlig er det jo det,men er jo ganske nervøs alikevel.. og at vi får vite om det er en sønn eller datter som gjemmer seg inni der da:D hehe
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. mai 2008 Ingen interesse for tråden min altså?=P jaja, får nå alikevel bare oppdatere dere med at nå har vi vært på UL og alt stod bra til Ny termin er satt fra 26 .oktober til 2.november da. litt kjedlig men hehe og så er det uten tvil en liten prins inni der:D snoppen stod rett opp, ikke mye blyg han der nei:p<3 hihi storebror blir nok glad for en lillebror ja:D Han var forøvrig med på UL og var veldig fascinert;) hehe Hærlig<3
Ellebettemor Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Gratulerer så mye. Selv har jeg ikke UL før i slutten av juni, men ønsker å vite kjønnet (forrige gang visste vi ikke- Tulla ville ikke vise seg på UL, og etter hvert syntes vi det var greit å ikke vite- Litt spennende og ). Det hele blir litt mer virkelig etter UL, selv om jeg ikke kan benekte å være gravid med den tutemagen jeg nå har fått . Jeg synes det er godt at magen begynner å se gravid ut- i stedet for bare ''tykk''.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Så ikke tråden din før nå jeg.. Så godt at UL er vel overstått. Så fikk du atpå til vite at du ventet en gutt:) Gratulerer så mye!!! Tenker gutten din ble glad ja for å få en lille bror. Hvor gammel er gutten din?
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2008 Takktakk:D Er helt i lykkerus..går bare rundt meg selv med et stort smil om munnen..kribler sånn i magen:D <3 Jeg trodde det var jente inni der, fordi svangerskapet hittil har vært helt annerledes enn med eldstemann.. men der trodde jeg feil gitt=) Rart å tenke på at svangerskapp kan være så forskjellige, hehe håpte jo litt på gutt,så ble veldig glad:D syns det er greit med gutter,jeg;) Eldstemann blir 2 år i juli. så de får nok mye glede av hverandre etterhvert:D<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå