Gjest Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 det spøtt????? Syns nesten alle husker ned i den minste detalj hva de sa under fødsel, hvordan ting forløp, hva mannen sa og ikke sa og tilogmed farge på trusa! Samme med barna, mange husker ting det ikke kunne falle meg inn å måtte huske engang:-) men er vel kanskje alder og antall barn som gjr meg tåkete... men ikke vet jeg, for husker ikke engang hvordan jeg husket eller ikke husket sånne detaljer da jeg fikk mitt første barn for snart 16 år siden!
☆Monkey Business☆ Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Jeg husker ikke fra 12 til middag som mormor bruker å si, hehe....
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Fått høre at jeg har elefanthukommelse hehe husker stort sett alt, men føler også at jeg har fått litt dårligere hukommelse siden snuppa kom. Litt mer svimete på en måte
NoDoubt Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Enkelte ting sitter som støpt. Spesielt datoer. Fødselsdager, termin datoer( folk jeg nesten ikke kjenner og). En del fra fødslene sitter og godt men ikke alt. Spør hva jeg gjorde i går, da må jeg tenke hardt og lenge;-)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 hehe, ja rart hvordan enkelte ting sitter:-)bare er så imponert over folk som kan fortelle omentrent hvor mange takplater det var i fødestua, mens jeg sliter med å huske gymtøy til unga:-/
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Kjenner en dame på 103 år, hun er dement og husker generelt sett lite. Men hun kan replikkene sine fra teaterstykkene hun spilte i på 30-40tallet ordrett... fascinerende=)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 ja ikke sant! Sånt imponerer meg! Og at folk husker feks fra fødsel hvor mange minutter det og det tok, og timer med ditt og datt... får håpe jeg også klarer å huske noe kult når jeg sitter på hjem og surrer for meg selv i gyngestolen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå