*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Høres helt pinglete ut, men jeg lurer på; er det noen som syntes det gjør vondt?? eller er det sånn at du nesten ikke kjenner det, eller er det vanlig nålstikk?? Jeg tenker, siden noen sier dem får en nål i hodet og sånn, høres ikke dette særlig behagelig ut, hehe.... :-D
mammatilsøtemå Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Noen punkter er litt vonde akkurat i det nåla settes inn, utover dette er det ikke vondt. Nålene er VELDIG tynne og skal ikke langt inn!!!!
Anni 79 med to prinsesser:) Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Snakk om å være pingle...Jeg tok modningsakupunktur sist gang og klarte å svime av mens jeg satt i stolen:) En annen gang måtte gubben min stoppe bilen, etter å ha hentet meg fra akupunkturtime, jeg måtte kaste opp:) Selve nålinnsetting var ikke vondt. Jeg fikk på føtter, legger, hender og mage. Det var litt vondt når han skrudde litt på dem. Håper ikke jeg skremte noen med dette, men vi opplever ting forskjellig. Ei venninne hadde ingen slike opplavelser.
Nanna:-D Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Jeg syns det gjør vodt. Vodt når ho stikker eller vrir på nålene. Men utenom det er det ikke vodt syns jeg. Noen a punktene kan væra litt ubehaglige etterpå, men det går over. Er smerte der og da, men jeg har klart og sovne på benken med nålene i meg mellom gangene ho har vært inne hos meg jeg... Ho som jeg går til syns det er så moro fordi jeg responderer så godt på nålene, skikkelig reaksjon når ho stikker ja.. hehe... Jeg har foresten ikke fått no nål i hode enda. Er litt forskjellig hvor døm setter nåler hen. Spørs hva døm vil oppnå, og det er jo litt forskjellig fra menneske til menneske...
Nanna:-D Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Håper ikke jeg skremte deg nå. Er sånn min opplevelse er med det. Har brukt mye akupunktur tidligere, og har alltid hatt virkning av det, så håper jeg har det nå også!!
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2008 hehe, tydeligvis forskjellige erfaringer med dette.... Men når dem setter dem i magen, høres for meg som aldri har vært der litt skummelt ut... det er ikke sånn at bæibi får den i hode da eller?? hehehe... jeg vurderer veldig å komme meg på slike greier hvis det faktisk har noe effekt....:-D jeg tenker; jeg skal jo tross alt gjennom en fødsel:-P hehe
Bubba75 Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Noen av nålene er vonde, og noen kjenner jeg ikke i det hele tatt. De som er vonde kjenner jeg stort sett bare akkurat nå de settes, og det er jo bare et sekund eller no
lana<3 Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Jeg fikk vanlig akupunktur sist gang, denne gangen skal jeg ta klassisk akupunktur. Syns vanlig akupunktur gjør vondt og sluttet derfor med det. Med den klassiske akupunkturen kjenner jeg ikke når nålene sette inn en gang for de er like tynne som hårstrå og de bruker andre teknikker.....
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Jo,nærmere fødselen du er,verre er det. Første gang jeg tok modningsakupunktur kjente jeg nesten ingenting,siste gang var det skikkelig vondt,men ikke verre enn en holder ut. Nå er jo ikke jeg redd for nåler heller da,så det hjelper nok på,men det er verdt det. Det sies at en får en mye bedre fødsel etter modningsakupunktur.,men det skal ikke tas før en er i uke 37.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå