Gå til innhold

Er det bare meg????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på om det er bare meg, som reagerer på måten folk svarer på når det gjelder forskjellige innlegg her?? Eller selve HI svarer folk tilbake på til tider. Spes om HI ikke får de svarene h*n vente seg.

Antar det er mye hormoner ute å går her inne, men til tider så tar det vel litt av og man lurer faktisk på om ordbruken til visse ligger på bunn nivå.

Man trenger ikke kalle folk for fitte, hore og si de har lav IQ osv. Synes det minner meg veldig om ungdomskole nivå om jeg får si.

Synes noen innlegg her faktisk har blitt ødelagt pga dette, når man lese seg nedover og det pga helt grusomt ordbruk på folk.

Når man legger ut ting her, så må man tåle at folk sier det de mener, men det er måten man blir svart på da selvfølgelig!!

Jeg er ikke ute etter å dømme noen, men synes man kan dempe seg litt og ikke ta helt av med forskjellige ord. Er så lite hyggelig å lese sånt, spes når det skjer hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har reagert på noen innlegg ja. Ikke nødvendig å bruke stygt språk syns jeg, det får dem bare til å virke som idioter.

Skrevet

Det er nok bare deg din fitte.

Skrevet

Hvis du klarer å være så tøff i kjeften, så synes jeg det er rart du må gjemme deg bak anonym?!?!

Men det er vel derfor du er tøff (tror du ja)

Skrevet

Er så anonym og så tøff i kjeften jeg bare gidder. Er såååååååå deilig :)

Skrevet

Harrgud du er ikke helt frisk du Anonym!!

Tenk hvilket forbilde du er for dine barn....fy skam deg unge pike!!

Skrevet

Ja det tror jeg så gjerne på, for livet er jo sååååååå mye enklere når man slipper å stå til svars for sine egne meninger og kan si akkurat hva som passer enn.

Stå på sier jeg, så lenge du gidder, eller retter sagt så lenge noen gidder å lytte!!!

Skrevet

En annen ting som irriterer meg grenseløst er at folk gir seg ut for at de er HI, når de ikke er det.

Tråkker folk i søla på den måten,og sår tvil i HI-s intensjoner med det hun først var ute etter.

Skrevet

Jepp:) Mine barn ser nok ikke dette. Må ikke ta alt bokstaelig,må ha litt humor i hverdagen jenter. Ta med dere det når dere legger dere i kveld. Humor... hm... hva er det igjen...

Skrevet

Vi har iallefall ikke lik humor :-)

Skrevet

Det renger vi ikke ha heller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...