Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 At jeg er en av de sjeldene som får plagsom svangerskaps kløe 2 ganger. Hadde det ekstremt sist svangerskap og lå på sykehuset da medisinene ikke virket. Og jeg har klødd endel en stund (er nå 7 mnd på vei.) men i går kveld ble det ille. I natt voknet jeg flere ganger av kløe inni hendene og under beina. Hele dagen har jeg håpet at det skulle bli bedre men nei har bare blitt værre igjen nå til kvelden så får vel bare ringe legen i morra så jeg får tatt blodprøve da. Uff 2 mnd med intens kløe før frøkna kommer ut til oss, ikke moro. O denne gangen vet jeg jo hvor ille det faktisk kan bli............... DUstete leger som etter sist fødsel sa at å nei det er ingen fare for det i neste svangerskap. Greit sjangsen er utrolig liten for å få det men har tydeligvis klart det jeg. Jippi liksom, kunne ikke heller ha vunnet på lotto da for der er jo sjangsen bitte liten også.
Northernlights Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Har du fått sjekket levera di? Det er noe jeg ville sjekket ordentlig,var jeg deg. Det er en sjelden sykdom gravide kan få,som gir utslag i ekstrem kløe. Hadde verst tenkelige kløe med nummert èn, og da pleide jeg legge iskalde og våte håndduker på magen og brystene (der det klødde verst). Det hjalp litt...
Northernlights Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Har du fått sjekket levera di? Det er noe jeg ville sjekket ordentlig,var jeg deg. Det er en sjelden sykdom gravide kan få,som gir utslag i ekstrem kløe. Hadde verst tenkelige kløe med nummert èn, og da pleide jeg legge iskalde og våte håndduker på magen og brystene (der det klødde verst). Det hjalp litt...
Northernlights Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 opsie,den kom to ganger,siden jeg restartet maskina ;o)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Joda vet allt om svangerskapskløe :-) Jeg hadde som sagt dette sist svangerskap også og jenta mi er bare 13 mnd. Da hadde jeg det så ille at jeg lå på sykehus og hadde ultralyd 2 ganger i uka for å passe på at babyn hadde det bra nok. ho er født en mnd tidlig for vannet gikk men jeg ville ha hatt ks et par dager etterpå om ikke vannet hadde gått pga av det. Skal til legen etterpå å få blodprøve og allt problemet er at jeg nå må ned til byen igjen i morgen for å faktisk ta prøvene da de skal være fastende og jeg har spist noe. Sist fikk jeg de fantastiske enorme medisinene som koster en utrolig formue. Dyreste medisin jeg noen gang har måtte kjøpt. Og desverre virket de bare i 2 uker før verdiene mine steg så høyt at det var like ille igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå