Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Jeg klarer simpelthen ikke å binde meg i noe fast forhold. Mannfolk er til for å skiftes ut, når de har gjort sin plikt. Ungene jeg har med 2 forskjellige fedre har det mye bedre uten at jeg trenger å ta med meg mannfolk inn i mitt liv.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Særlig, glad jeg har en far til mine barn.. Men alle er jo ikke like.. Kjenner ei med 5 unger, hun har 4 fedre (fikk tvillinger med en).. Å ei anna går nå med nr tre i magen, er blitt sammen med en ny type.. Jaja, hver sin hobby=D
mamma til 2 små:=) Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Selv om jeg ikke lever med barnefaren--under samme tak så har vel barna en far dem også!! Harregud!!
mamma til 2 små:=) Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Som om det er en jævla hobby! Lite vett eller?? ingen lek å måtte innse at forhold går i dass men ungene har det batre bra faktisk!! Ingen krise
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Leste du innlegget eller?? Bare å tuppe ut når de har gjort sin plikt?? Synes den var litt vldsom, jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå