Gå til innhold

Privat ultralyd i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kjenner til noen som gjør privat ultralyd i Oslo? Noen som er ok.. Og hva koster det ca? (Vi betalte ca 600,- forrige gang, men ikke i oslo da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på Majorstuen klinikken for to år siden, og da betalte vi 1000 kroner. Da fikk vi også en lege som tok UL. Jeg synes faktisk at det er veldig viktig at det en lege som tar og kommenterer en så tidlig UL!

Skrevet

Jada, er mange som gjør det i Oslo. Jeg har vært på gynekolog hos Trygve Bakke på Oslo City legesenter. Han likte jeg veldig godt, og kommer til å gå tilbake til han nå for tidlig ul. Kostet vel rundt 1000,-, ja (for kun ul, uten blodprøver)

Skrevet

Hei! Jeg var i flytårnet på Fornebu. Ei dame der tok ultralyden, først utvendig og så innvendig, synes hun var både forsiktig og flink. Hun så etter så mange ting, f.eks. at alle lemmene var på plass, at der var 2 hjernehalvdeler, hun sjekket nakken og annet. Tror jeg var 10 eller 12 uker på vei, og nurket spratt frem og tilbake som en sprettball :-) Tror det kostet 500,- den gangen, ca. 2,5 år siden.

Skrevet

jeg har bestilt time til ultralyd på oslo city legesenter om to uker.. hos aage huseby:) har hørt veldig masse positivt om han.. så er veldig spent!!!

Skrevet

Tusen takk for svar. Lurer på en liten ting til; er det lang ventetid, eller kan man få en av de næreste dagene etter man ringer? Tenkte å vente til jeg har vært hos lege, for tror jeg får en offentlig, men da begynner det å bli kort tid til min sommerferie, så kanskje jeg ikke rekker en på sykehuset, og kanskje legen er kjip og ikke synes jeg trenger ul før uke 17-19. (Jeg mener jeg trenger det pga utsatt arbeidmiljø med fare for misdannelser)...

Skrevet

når jeg ringte i dag spurte han om jeg ville komme i morgen.. så tror ikke det er noe problem:) derfor det er fordel å gp til private.. ikke så mange pasienter.. men så klart, det koster litt,men jeg syns det er verdt det:)

Skrevet

Helt enig. Man betaler for å få det kjapt :) Tror man bør ta UL ca uke 11 hvis du spesifikt vil se om evt. misdannelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...