Gjest Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Jeg skulle så gjerne ha navnet på jordmoren min.. husker ikke hva hun heter. Fødte i juni 07. Jordmoren hadde helt kort, lyst hår...Hadde briller. Normalt slank. Utrolig flink. Hun sa at hun alltid tok på seg leppestift før eller etter babyen kom ut, for å feire... Noen som vet hvem det er?? Hun er ca 35 år tror jeg.
twilla Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Hei! Fødte på SØF, men ikke på B3 og vet heller ikke hvem jordmoren er. Men er du sikker på at du ikke fikk et gratulasjonskort hvor de som var med på fødselen skrev under?? Det fikk i alle fall jeg..
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Kan ikke huske at jeg fikk det, men var syk, så fikk ikke med meg noe særlig de første dagene;(
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Jeg fødte på B3 i juli, men vet dessverre ikke hvem jordmora er.. Men man skal ha fått en sånn gratulerer med babyen kort, hvor det står hvor stor og lang ungen er og sånn og navnene til lege og jordmor!
mamma-til-4 Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Ta deg en tur ned på avdelingen og spør da vel(hvis du ikke finner kortet))) Eller ring ned:) De hjelper deg sikkert.
krutti Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Jeg hadde ei jordmor med rødlig hår nå som også tok på seg leppestift før sønnen min ble født nå. Hun jobba på B3, mulig det er samma dama. Jeg kan godt sende deg navnet på henne på din postkasse her inne.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 har vært på alle avdelingene der, men vet ikke hvem du tenker på.. men det står vel i papirene dine, hvis ikke kan du sikkert dra og spørre ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå