Trebarnsmamma2010 Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Sitter å ser i kataloger og på nettet for å finne ut ting å skrive på ønskelisten. Noen forslag? Hva ønsker dere dere?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Vi ønsker oss penger.. Har også sagt vi ønsker oss album og blender..
snartmammatil4 Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 vi kommer til å ønske oss deler til serviset vi samler på og sølvbestikk som vi samler på...har ikke rukket å finne ut noe mer:P
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Vi oensket oss mest gavekort til utvalgte butikker, saa kunne vi heller kjoepe det vi trengte etterhvert (for vi hadde det meste) Og saa er jeg litt sentimental og gammeldags, saa jeg oensket meg en kakebakke, og det fikk vi, var kjempekos det, da de som gav den hadde faatt noen til aa male norske trollmotiver samt navnene vaare og bryllupsdatoen.. Kjempekos! Fikk ogsaa hardanger bestikk som vi kan samle paa..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå