Gå til innhold

Sliten etter 17.mai


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på 4 år våknet mandag morgen etter 17.mai helgen og var litt sliten. Vi hadde hatt bursdagsselskap den18. så det var blitt sent den dagen også. Det første han sier når han blir vekt og skal i barnehagen er:

 

"Å mamma jeg er så sliten i skjelettet mitt"

 

I dag hadde han besøk av en venn fra barnehagen og de lekte ute.

Min sønn sa til han andre: "Jeg ville så gjerne ha en venn til og så lagde jeg deg"

Vennen svarte: "Men det går jo ikke an å lage folk!"

Min sønn: " Nei det er det Kongen som gjør det"

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...