Gjest marie-s Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Jeg trenger noen tips på hva jeg kan finne på for å være litt mer intrresant, for akkurat nå føler jeg at ingen gidder å ha noe kontakt med meg fordi jeg er så utroli kjedelig, så jeg trenger virkelig noen gode råd. Bare så det er sagt så har jeg heller ingen penger å avse så det å fornye garderoben eller lignede utgår. Så hvordan er mitt liv? Joda sønnen min og meg står opp om morgonen, jeg leverer han i barnehage, går på jobb. Trives på jobben så det er greit nok, etter det er det å muligens en 15 min handletur før jeg henter guttungen i barnehagen. Vi går hjem lager og spiser middag, jeg tar han med ut på en sykkeltur også er det sengetid også sitter jeg nå her. Joda i helgene gjør vi gjerne litt andre ting, men i bunn og grunn blir det veldig ensformig. I år har jeg vært på en date og det ble litt vel mye t.o.m. for meg for han var desperat han og snakket om at jeg måtte flytte til han og greier...."Hjelp!" ropte jeg og løp andre veien. Jeg har vært så lenge alene at jeg ikke helt ser for meg noe forhold så jeg har heller ingen spennede flørter å snakke med andre om jeg blir mer eller mindre utenfor i alle sammenhenger. Det eneste jeg kan er hvordan det er å ha en 6-åring i huset og jobben min, joda jeg har også en del politiske meninger men hvem bryr seg vel om det? I klesveien er jeg enda kjedligere, men så lenge jeg har fått noen kilo ekstra så er det ikke mye i skapet som passer lenger. Ikke at det spiller så veldig stor rolle for jeg er jo aldri ute uansett, kun med jobben av og til. Har meldt meg på en dramagruppe og sjakk-klubb på jobb, bare for å komme meg litt ut men er det noen som har noen andre gode tips? Før jeg kjeder omgivelsene mine til døde?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 når jeg snakker med folk snakker jeg skjeldent om "hva jeg har gjort i dag" for det blir som og snakke om "været". jeg elsker og diskutere meninger, ståsteder og syn på forskjellige ting. da føler jeg at jeg får brukt meg selv og lært noe av samtallepartneren (om han er relativt oppegående) liker du og snakke om normer og slikt i samfunnet? det er altid gøy og diskutere. i tillegg blir man altid mer intresant om man ikke forteller alt om seg selv, om man er litt "hemmelig". den delen er jeg ekstremt dårlig på... hehe ellers er det jo bra og ta et fag på kveldene, et fag som har innhold som kan diskuteres rundt er jo en fordel om det er prating du er utetter. (bedøk foreksempel gjør en ikke til et ekstremt intresant menneske... hehe) mens psykologi og sosiologi ofte er litt morsomt og prate om. (mange mennesker er jo ekstremt intresert i sykdommer så om du liker slikt går det sikkert an og ta noe innend et også, men da tiltrekker du deg en spesiel gruppe mennesker) og det er viktig og huske på at 99,999 % av alle menneker der ute er kjedelige. de bare viser det ikke
Gjest marie-s Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 He he he takk for svarmen jeg kommer nok ikke til å begynne å lese noe om sykdom, for det liker jeg ikke. Og joda jeg kan bruke kveldene på å videreutviklie meg innen IT, men det kjeder jo vettet av alle andre rundt med enn de jeg jobber sammen med og etter 3 års skolegang er det deilig å ta lesing i litt mer behagelig tempo. Og joda jeg kan fint diskutere samfunnspørsmål, men ikke med menn siden jeg ikke har så mye kontakt med de utenom de gifte jeg jobber sammen med og da er det kun jobb det diskuteres. Som sagt så har jeg kun vært på en date i år og noen ny frister ikke med det samme. Jeg vet egentlig ikke om det er en mann jeg savner heller...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 men hva vil du? for om du vil snakke med folk så er det jo flust av folk som vil snakke der ute. trenger ikke være menn
Camarada Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Hei! Har ingen gode råd. ville bare si at jeg føler det akkurat som deg! føler meg kjedelig. Skjer liksom fint lte i livet mitt utenom mini. Eneste som hjelper er å komme seg ut litt føler jeg. Geder meg til å begynne å studere igjen! Er også glad i å diskutere meninger og synspunkter på ting, men er litt begrenset hvem jeg kan snakke med slikt om.
2 søte Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 rart dette, jeg ER kjedelig, jeg vet det, men ting som intresserer meg deler ikke min omgangskrets. nå skal sant sies at pga skole er jeg for det meste med 18åringer, og sette engang en samfunnsdebatt der er som å snakke til veggen..! men jeg har ikke fantasi eller kreativitet, ikke noe sprudlene personlighet eller humor heller. så jeg føler meg begrenset i meg selv! ender med at jeg prater om været og slike forbanna teite ting!
Gjest marie-s Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Ikke mye trøst akkurat, men det er godt å se at jeg ikke er alene om å være kjedelig. Er det enda flere av oss? Hva kan vi finne på?
trillemamma Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 Om du er kjedelig irl. er du ihvertfall kjempekoselig her inne. :-) Jeg føler meg også kjedelig, men det er nok noe vi selv føler. Er du sikker på at andre oppfatter deg på samme måten?
Gjest marie-s Skrevet 24. mai 2008 #9 Skrevet 24. mai 2008 Takk for det. Men altså, hva snakker folk om i dag? Etter det jeg har lest så synes jeg mye dreier seg om moter, menn eller sladder og jeg har ingenting å bidra med på noen av de feltene så ja jeg tror nok at andre ser på meg som kjedelig også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå