Guttemamman:-) Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Leste her at man da er ekstra fruktbar....hvorfor det egentlig?? Hadde et par dråper blod sammen med el-slimet denne gangen så håper det stemmer. Men hvor mye blod da liksom?Jeg hadde bare et par dråper...
kei80 Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Noen får en lett blødning eller blodspor i sekretene rett før eggløsning. Dette er et tegn på at man er veldig fruktbar akkurat da. Det kommer av at livmorslimhinnen kan lekke litt midt mellom østrogenstupet som kommer før eggløsningen og før det har blitt produsert nok progesteron til å opprettholde livmorslimhinnen.
Clemencia Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Hm, jeg får dette nesten hver EL, og er fortsatt ikke gravid etter 10 pp'er. Så.. er vel litt av begge deler ;-)
monca*84*j12 Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Hmmmm kanskje det var det jeg hadde da? Hadde 2-3 dager med slim og litt blod... Men testet neg på el test... så tenkte ikke no mer over det.. men kanskje det var el... godt vi hadde oss da... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå