temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Snille pappan min har reparert den...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Grattis med frisk bil igjen!! Det er snille pappan sin det:-)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Delig med frisk bil og så kan du sende over pappan din hit og reparer min takk ;-) Litt rare lyder ved starting..hmm...
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Så flott da,og helt sikkert billigere enn på verksted :0) Grattis med bil som virker !
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Det var snill pappa det !!! Så godt at du slipper plukke deler og ha gromlyd da ;o) "brooom broooom øøørn øøørn" (for lite smågodt her da )
Reveenka Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Tut-tut sier trollets bil den kan kjøre mange mil den har fire gummihjul og den er kanariguuul! Deilig med bil som virker, tenker jeg! Det var pappaen sin, det c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Så bra, alt ordner seg for snille jenter:o) Nå kan du ralle rundt på de svingete veiene og kose deg:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå