Gå til innhold

Bilen min er frisk igjen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Snille pappan min har reparert den...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med frisk bil igjen!! Det er snille pappan sin det:-)

Skrevet

Delig med frisk bil :) og så kan du sende over pappan din hit og reparer min takk ;-) Litt rare lyder ved starting..hmm...

Skrevet

Så flott da,og helt sikkert billigere enn på verksted :0)

Grattis med bil som virker !

Skrevet

Det var snill pappa det !!!

Så godt at du slipper plukke deler og ha gromlyd da ;o)

"brooom broooom øøørn øøørn"

 

 

(for lite smågodt her da )

Skrevet

Tut-tut sier trollets bil

den kan kjøre mange mil

den har fire gummihjul

og den er kanariguuul!

 

Deilig med bil som virker, tenker jeg! Det var pappaen sin, det c",)

Skrevet

Så bra, alt ordner seg for snille jenter:o)

 

Nå kan du ralle rundt på de svingete veiene og kose deg:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...