Gå til innhold

Hva synes dere om denne gaven?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappa har i alle år gitt meg og søsteren min 500 hver til jul og bursdag. Bidrar aldri med ei krone utenom! (Selv om han har penger).

I år skulle han gi noe annet enn penger fikk vi høre, og gjett om vi var spente da.. Så fikk søsteren min nettopp høre at hun ville få bryllupsbilde av han og hans nye kone fra Filipinene (som er like gammel som oss).

Gjett om vi ble skuffa da??!! Synspunkter her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, ja da hadde eg og blitt skuffa.. Da er farin min litt "bedre", han gir meg ikke noen ting. Han bor 5min unna meg, han glemte til og med bursdagen min. Han huska min bror sin, noen dager før.. Men uansett.. Gidd ikke bry meg..

Skrevet

Da hadde jeg blitt drit-skuffa ja!

Sitt eget bryllupsbilde får de gi bort utenom om de ønsker dere skal ha det, men syns det var dårlig bursdagsgave...

Skrevet

Jeg har aldri noen gang fått bursdagsgave fra pappa, og bilde hadde jeg blitt glad for. Jeg gir ofte bilder til de jeg mener betyr noe for meg, og som jeg vil skal huske meg, og håper de faller i bedre jord hos de jeg gir dem til. Dessuten er han kanskje stolt av den nye kona si? Jeg hadde blitt glad jeg, for en personlig gave.

Skrevet

hadde blitt drittskuffa.

hadde aldri hatt bilde av faren min med taikone fremme.....

Skrevet

har ingen pappa å få presanger av:(

Skrevet

Hadde det bare vært et fint bilde av han så hadde det vært en fin og personlig gave, men herregud da, ikke når det er en thaidame som de ikke har møtt og som er like gamle som de. Og attpåtil giftebilde!!!!!!!!

Nei jeg hadde blidd lei meg...Hadde nok sendt det i retur og skrevet tar heller de 500 kronene takk.....

Skrevet

Har det noe aa si hvor dama er fra da??? Ser at mange skriver "thaidame" som et skjellsord og at fordi det er en "thaidame" hadde de blitt sure av aa faa bilde. Ja, det er jo tolerant og inkluderende...(dama er jo fra Filippinene og, men det er vel ett fett for dere som kommenterer det).

Jeg hadde heller ikke blitt saa glad for bryllupsbilde av ny kone kanskje (men det hadde ikke hatt noe med hvor hun var fra da, eller om hun er ung), men tror du ikke faren din har gitt dere det fordi han er stolt og glad da og synes det er en koselig gave? Han har vel ikke tenkt "hehe, i aar skal jeg bare gi de et usselt bryllupsbilde av meg selv"...?

Skrevet

Signerer sistemann her!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...