Gå til innhold

Edvard er født :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia

Endelig var dagen kommet til at disse murringene jeg hadde kjent i flere uker ble til noe mer....

 

Fødselen gikk ganske fort fra 5 cm åpning fra vi ankom St. olavs til lilleprinsen var ute.

 

Fødte setefødsel for 2 år tilbake men fødselen her var ti ganger vondere... trode ikke det var mulig å ha slike smerter.. men men nå er alt glemt :)

Det beste med alt er at jeg kun fikk et lite sting :) Det kjennes ikke ut som om jeg har født i det hele tatt. Ved min første fødsel ble det temmelig mye sying...

 

 

Edvard så dagens lys åtte på ti 18 mai, 4105g, 51 lang hodeomkrets 36

 

Nå skal vi bare kose oss

 

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye:)

Den ene etter den andre dukker opp etter fødseler her nå,så koselig.

Kos dere masse:) Gleder meg til min tur..om to mnd ca..

Skrevet

Gratulerer så masse =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...