Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faren stiller ikke skikkelig opp....han bare uteblir i lange perioder til stadighet. Ikke ringer han eller tar tlf, er umulig å få fatt i han, men om vi ringer fra skjult nr da tar han den. Så er han flink å si: jeg må ringe deg opp igjen, er litt opptatt no....så ringer han kanskje tilbake en mnd eller 2 seinere. Egentlig skal han være med barnet sitt annenhver helg, men det kan gå både 2,3 og 4 mnd mellom hver gang det passer......og etter en periode han ikke har gitt lyd fra seg ringer han å sier de har vært så mye syk han og damen og deres barn, alltid noe influensa eller andre sykdommer. MEN no skal han skjerpe seg..........tilstadighet sitter barnet her hos meg og venter en fredag på å bli hentet som avtalt, så kommer han ikke, noen ganger ringer han å sier fra rett før avtalt tid og andre ganger dukker han bare ikke opp.

Sånn som dette har det vært i 5 år no....og de 4 første årene var der ingen samvær....

Hva skal jeg gjøre????? barnet VIL treffe faren sin.......men jeg ser jo hele tiden at han blir så uendelig skuffet..........

No har det gått noen mnd siden sist og no skal han liksom skjerpe seg igjen.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en fæl situasjon! Det hørtes ikke lett ut i det hele tatt!

Det er fristende å si at han ikke burde få lov til å skade sønnen sin på den måten, og dermed ikke få se ham. Selvsagt er det ikke så lett. Sønnen din vil jo treffe ham, og har rett til å se ham. Jeg har ikke peiling på dette, annet enn at jeg forstår deg, og håper det hjelper deg litt i hvertfall...

Støtteklem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...